Onsdag

Igår var vi och tittade på när lilldottern hade sin första träning efter sommaruppehållet, det gick riktigt bra och i morse när hon var uppe och sa hej då till mig så sa hon att hon hade träningsvärk. Bra då är det bara att träna bort den idag då :) Lilldottern har nämligen träning idag igen och jag ska hämta henne därifrån innan jag åker och fixar mina naglar.

Just nu ser mina naglar ut som jag vet inte vad - de har säkert vuxit en halvcentimeter sen jag gjorde dem sist och då är det bara 3 veckor sedan, så det ska bli skönt att få fixa i ordning dem.

Vart "tvungen" att boka en resa till Finland för att åka på ett möte där i september och det krockade ju självklart med den vecka då vi även ska på konferens med jobbet + den vecka då hjärtat hade tänkt att jobba lite extra så nu är det surt värre, men men inte mycket att göra. Fick tillsist till det för först fick jag itne mitt lösenord att ens fungera och ja man blir ju lätt stressad av att göra saker man inte är van vid, men det gick bra till slut.

Sitter med fullt av papper på bordet och jag hoppas på att allt är borta innan dagens slut - ska fortsätta nu så jag vet att det säkert blir så.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0