PrideParad

Blir väl vår tradition att gå på PrideParaden framöver, detta var andra året i rad som vi gick och såg på alla homos, transar och jag vet inte allt.

Lite bilder kommer









Vi var där tillsammans med familjen E och hamnde på Fridays sen för att inta lite lunch-middag, efter det var det hemåt som gällde och då till familjen E´s härliga varanda. Där stannade jag och tjejerna när hjärtat åkte till jobbet, efter ett par glas vin och alldeles för mycket snack fick vi skjuts hem av pappa E. Tack mamma E för alla tips och ideér i det som väntar mig, jag lyssnar och hör *kram*

Här har ni snyggingarna som vi hänger me till å från :)



//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0