Sista dagen på semestern IGÅR :(

japp så var semestern slut - jag sitter på jobbet idag och går igenom tre veckors mail.

Men jag lever för det jag har gjort på semestern - Igår var jag, lilldottern och hennes kompis O på Eriksdalsbadet på Söder. WoW att jag inte har varit där tidigare säger jag! Vilket ställe!! Vi betalade 120 kr för att gå in på både inomhusbadet och utomhusbadet och det var ju en superbra kombination. Inomhus har de två roliga vattenrutschbanor och några bubbelpooler utöver de träningsbanor som oxå finns. De har ångbastu, torrbastu och jättefina omklädningsrum.

Utomhus finns det stora gräsytor att lägga sig på, två eller tre pooler att slänga sig i, både för att motionera och leka. Vi vart supernöjda och stannade från halvett till halvsex. Efter det åkte vi till Mc Donken och åt middag (lunch hade vi med oss) och sen raka spåret hem - nu var jag trött i alla fall.

Då ringer lilldottern till sin kompis L som kommer över för att sova på balkongen tillsammans med lilldottern :) Stordottern har varit på konsert på Grönan Lady Gaga, det sög riktigt illa (hennes egna ord) . Det var fullt med folk och man varken såg eller hörde något.

jaja

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0