Skulle tränat men

tiden räckte inte till - inte mentalat i alla fall.

Åkte och handlade inför helgens kräftkalas och sen iväg och hälsa på D&L som vi inte träffat på hela sommaren. Det var supertrevligt, vi fick veta en hemlis *glad* och sen var vi och tittade på deras halvfärdiga hus som de bygger. WOW säger jag bara vilken kåk!!! Superfin utsikt, massor med bra uttänkta detaljer osv .... ska bli roligt att se hur det blir när det är klart.

Vidare till familjen E för att lämna övernattningskläder till stordottern så fastnade vi där i en timme :) alltid lika trevligt, deras minsting H berättade hela deras semesterresa för mig medans vi spelade vändtia. Det roliga är att jag har ju träffat dem massor sedan dem kom hem från sin semester men det var inte förrän nu som minstingen H var redo för att berätta allt  *mys*. Jag gillar verkligen familjen E de är som syskon ... och barnen kommer överens strålande bra vilket gör det sååå mycket lättare och roligare. Fick med mig hem ett häfte med snapsvisor (på framsidan står det Censur) - ska göra om det lite till lördag ... tar definitivt bort censuren i alla fall *ler*



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0