Torsdag

Efter jobbet stack jag ner till gymmet direkt och bytte om - jag hade mina egna handskar med mig som tur var, gick till salen och började ta fram mitsar och kuddar. Boxning - Erik larvar sig som vanligt och triggare igång lite rolig stämning och sätter på hög musik. M o jag kör hårt och faktiskt så kändes det mycket bättre än förra torsdagen - så skönt att man kommer tillbaka fort efter att ha haft ett bra långt uppehåll.

Hjärtat och tjejerna kommer till mitt jobb efter och hämtar mig och vi åker till Kista för att äta middag - precis vad jag längtat efter. Har suktat efter Sovlakisallad och Hallomiost på Grekiska Kolgrillen lääänge nu, det är ju sååå gott. När vi ändå är i Kista så går vi tillbaka till Zax där vi klippte lilldottern för nån dag sen och klipper även stordottern, hon blir lika nöjd hon och sen hem o slappa ... så segt och tröttsamt.

Stordottern tvättar en vittvätt och vi hänger den tillsammans när det är klart - alla är jättetrötta men lilldottern lyckas baka en kladdkaka som de andra delar på :)

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0