Utbildningsmöjligheter

Har haft en känsla de senaste dagarna att jag måste göra något mer kreativt med mitt liv, jag förtvinar sakta men säkert bakom min dataskärm och känner mig inte alls tillfreds som det är just nu. Började lätt med att leta Komvuxutbildningsprogram för hösten och ser att de Komvux som finns i Täby inte har de kurser jag vill gå, hittar annat forum som finns i Täby som har det istället och skickar efter mer information som jag förmodar kommer via mail eller post. Strax efter sitter jag och läser om olika yrkesutbildningar och funderar över om vi skulle kunna leva på en inkomst och ett sturdiestöd?! Eller rent av våga satsa på eget direkt ...

gaaa ge mig viljan och modet att göra något galet - jag tror inte jag blir "at peace" annars

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

KLart du vågar! :) Det är att leva lite snålare under en begränsad period om man istället får göra det man verkligen vill!! :) Kram!

2009-08-18 @ 07:48:47
Postat av: eVis eVis

ÅÅåååhh vad jag vill :) men kunskapen om att starta eget, kapital och lokal saknas ... skulle gärna vilja börja hemma och sen gå vidare. Kursen jag vill gå kostar inte så mycket, men det är ändå steget som måste tas som är svårast.

2009-08-18 @ 11:33:25
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0