Zonträning!

När jag kom hem från jobbet idag så skulle stordottern och hjärtat iväg på träning inom nån timme och jag och lilldottern skulle få massa tid för oss själva. Fixade lite mys och sen var det filmvisning vi såg The Forbidden Kingdom av John Fusco med bland annat Jackie Chan och Jet Li. Filmen är lite av en nutida version med twist av KarateKid, många roliga inslag och mycket fightscener med mycket effektljud och trix.



Mitt under filmen kommer vi på att lilldottern inte har några bra skor till sin badmintonträning som börjar som idag så vi stänger av och sticker till Kista för att hitta ett par nya bra inneskor - tills sist så hittar vi ett par Puma, en dricksflaska och svettband. Stordottern får äntligen sina Prestige solglasögon som hon längtat efter.

 


När vi kommer hem har hjärtat en del goda roliga nyheter och det är  nu jag ska vara en sån där äckligt stolt skrytande mamma ett tag.

Stordottern har blivit uttagen till att delta i en specialträning med fotbollsförbundet som kallas zonträning. Det innebär att både förbundstränare och stadslagstränare kommer att kunna se vad hon presterar. Nu gör jag säkert en höna av en fjäder men blir sååå himla glad för hennes skull att det satsas ordentligt på det som hon älskar mest att göra.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman, Klart du ska va en stolt mamma , jätte kul för din dotter!!! Hoppas sommaren varit bra!! Vi har varit på landet i dryga tre veckor men nu e vi tillbaka i vardagen igen! Hoppas du får en fin dag !! Kram kram

2009-08-18 @ 15:14:40
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Hej tjejen! Trodde du hade gått i ide lite i förtid :P ... åååh ja jag ska vara stolt - hihi.

2009-08-18 @ 15:41:57
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0