608

Såå var några av julklapparna inköpta - åkte iväg direkt efter jobbet igår och köpte lite och slog in dem när jag kom hem, tjejerna köpte till sina vänner. Jag har några kvar att köpa men jag vet mer eller mindre vad jag ska köpa så det blir bra :)



Har ni köpt alla julklappar än? Jag har aldrig varit så sent ute som jag är i år - men det är som om allt som hänt runt omkring oss som familj har gjort att jag inte ens har tänkt tanken på att göra det ... det har bara snurrat runt i huvudet hela tiden.

I går kväll satt jag med lilldottern och gjorde svenska läxa - det tog över en timme att göra klart den men det gick lugnt till hela tiden vilket var jätteskönt, annars har det tagit två timmar och varit massa bråk under tiden så det är en klar förbättring :)



Ikväll ska vi till biblioteket och hitta lite andra hjälpmedel till lilldottern - CD spel som hon kan köra i datorn och kanske skivor som hon kan lyssna på.

Planen finns där nu i alla fall..

//eVis

Kommentarer
Postat av: MRS

Sent ute!?



Jag tror aldrig jag handlat en julklapp innan den 20:e december i hela mitt liv...

2009-12-01 @ 11:18:49
URL: http://ramblingnotes.wordpress.com/
Postat av: Anna W

Jag har köpt EN julklapp än så länge... sen vet jag ett par stycken till jag ska köpa men jag är långt ifrån klar!

2009-12-01 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0