611

Sprängande huvudvärk men ingen feber i alla fall, ont i armen där jag blev stucken - det sa dem att man kunde ha i ca en vecka efter.  Näsan är helt igentäppt och hjärtat har glömt två ggr att köpa huvudvärkstabletter så nu jag drar mig för att ta den sista Ipren vi har hemma ...

Mår bättre men helt klart inte helt bra, bävar för att åka me lilldottern till matchen i morgonbitti till Skogås, men vad ska man göra, hjärtat jobbar o kommer hem o sover på dagen ...*suck* jag längtar så otroligt mycket tills han slutar på detta jobb !! Han har verkligen gjort sina 17 år och gjort dem bra så nu räcker det!

Stordottern kryper väl snart på väggarna eftersom hon går på rehabträning just nu och har inte varit på en fotbollsplan på ca 1½ vecka. Får hitta på nåt i helgen som aktiverar dem bägge.

I eftermiddag är det synundersökning på lilldottern som gäller - hon har klagat länge på att hon ser suddigt när hon ändrar fokus snabbt och att det svider i ögonen ibland. Så nu är det bokad tid och vi får väl se vad dem säger.

Vad har ni för planer för helgen?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0