612

Fått lite eller nästan ingenting gjort på jobbet, varför kan jag inte analysera ens en gång - bara en sån dag *usch*

Åker hem, hjärtat kommer ner med lilldotterns bågar som lånat av optikern över helgen och åker tillbaka med dem för att oxå beställa hennes glasögon. Kostar nästan ingenting bara 2800 kr ... som tur är ingår försäkringen, tack för det! *suck*

Vidare för att köpa julklappar till tjejerna och kollar runt i Täby C, när vi är på badhuset så går brandlarmet i sporthallen så där blir vi inte långrandiga för då hade vi väl blivit inringade av brandbilar. Snabbt iväg o hämtar lilldottern som är hos kompis o så iväg på utvecklingssamtal.

Blir så trött - hjärtat går o lägger sig när vi kommer hem kl21:00, blir kallad för pensionär av stordottern och jag är nog lite benägen att hålla med henne hahaha!!!

I morgon kommer en fönsterputsare och städerska hem till oss - nu ska det bli fint inför julen ... åååå så skönt! så nu är fönstrena tömda på grejer och alla adventsljusstakar borttagna för tillfället.



Än så länge så vet jag inte hur vår jul ser ut - men jag hoppas fortfarande på att det blir bra och mysigt...

Hur många blir ni till jul?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0