614

Igår när jag hade hämtat hjärtat i Vaxholm efter promenaden i supertempo - kände jag mig en aningens spänd så jag la mig på spikmattan. Det är ju fantastiskt skönt efteråt... just där o då är det si så där men man känner att blodet rusar till och lugn och avslappnad.

Men igår som ni förstår så rev jag mig på spikmattan, så nu har jag rivmärken på armbågen ... de svider och är inte alls skönt ... ska man behöva ha långärmat på sig för att slippa skador?!  O_o

Idag är det jullunch på jobbet - ska bli smaskigt värre faktiskt .. nu börjar julkänslan infinna sig mer o mer för varje dag. Snart ska jag byta ut de hyacinter som har blommat ut - jag gillar verkligen den doft som de sprider. Amaryllisen måste jag stadga upp oxå så den inte faller mer åt sidan än vad den redan har gjort ...

Vad är jul för dig?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0