623

I morse hade jag hoppats på att få en skön lung morgon som igår - men de gick inte riktigt som jag tänkte mig ... om jag ska få det så måste jag nog börja gå upp vid sex på morgonen och jag är ju alldeles för morgontrött för att orka det. Men jag har nog tänkt att få lite ändring på det framöver, ska få igång friskhetskänslan på mig själv igen - just nu deppar jag stenhårt och det tar för mycket energi.

Ikväll ska jag ut och gå en sväng - blir en kort eftersom jag får gå själv och det är ju lite läskigt nu när det är så mörkt och halt. Sen efter det så ska jag iväg till Solarieholmarna igen och ha det skönt, jag hoppas att jag får åka själv men jag vet inte ännu ...

I morgon är det äntligen dags för att fixa naglarna och jag ska även försöka att få komma iväg dit själv. Vi har en lite ny strategi - jag ska inte spendera så mycket tid som jag gjort hitintills med lilldottern för hon äter upp mig och dessutom så blir hon så beroende av mig.

hrm vi får väl se hur det går ..

Vad gör ni när ni känner er trötta och tråkiga så här på vinterhalvåret?

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hoppas du lyckas få till det med din egentid och sola verkar ju inte helt fel tror nästan jag också ska försöka hinna med ett par ggr.

kramar och ha en bra dag

2009-12-17 @ 11:37:37
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0