627

Igår fick jag ett sms uppläst på min jobb telefon?! Har du fått ett sånt meddelande någon gång... det märkliga var att det var från L som inte hört av sig sedan jag vet inte ens när - måste varit en felskickning. Så får det vara ...

Vi skulle varit till Resursteamet igår - men då bilar strulade och tiden rann iväg så fick vi lov att boka om tiden och så får vi ta det en annan gång, jajaja inte mycket att göra åt saken.

Kvällen led på och vi var både och handlade julmaten och hämtade paket på posten. Hämtade tjejerna hos varsin kompis och sen hem för att klä granen. Det blev lite småtjafs - men gick tillslut faktiskt riktigt bra, oengagerade ungar är inte på topplistan just nu kan jag meddela. Jul-lovs-huvudet har verkligen infunnit sig i stordottern, inget annant är mobilen, kompisar, tvn och sova som gäller för henne... haha morr.

Jag hämtade ut paket från nagelgiganten.se tidigare på kvällen för jag har nu tänkt att jag kanske kan fixa mina naglar själv framöver - borde inte vara så svårt (vill inte förminska någons arbete) jag tror helt enkelt att jag kan fixa det själv. Plockade i ordning alla flaskor och burkar och läste instruktionerna igen, har ju suttit och tittat på ett par gånger så litet hum har jag ju om hur det borde gå till, men jag har ju inte frågat i vilken ordning och vilken burk man använder först osv.

Men här har ni slutresultatet - inga tippar utan bara förstärkning till att börja med. Borde bli bättre o bättre för varje gång jag gör det, man kan ju inte alltid bara bäst från början :)



Idag är dagen före julafton och jag har faktiskt gjort det jag kan inför morgondagen - ska stryka duken och göra julskinkan ikväll. M kommer över senare och tar en öl eller två till den nygriljerade skinka och sen är det go natt ...

Har ni hunnit med allt?

God Jul på er alla

Kram
//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0