631

Middag hemma hos kusin vitamin som dessutom ska gifta sig i sommar, vi fick höra lite om planerna och om vart allt ska ta plats. Supermysigt ska det bli hur som helst :)

Stordottern är ju gudbarn till kusin så de bytte lite julkappar och snickelesnackade dem två o så fick vi se när fästmannen varit i Egypten i somras och fiskat. Han hade fått upp en Nilabbore på 41 kg och hans resekamrat hade fått upp en på 82 kg, rena rama monsterna.

Lilldottern skötte som en prinsessa under hela kvällen igår så det var jag extra noga med att tala om för henne, hon ansträngde sig nog en hel del för när vi kom hem så störtade hon in i säng o somnade ganska lätt.

I övrigt var det bara jobb jobb jobb igår.

Vad gjorde ni?

//eVis

Kommentarer
Postat av: Peggy

Jag är ledig så det har mest blivit film å julchoklad..inte bra för figuren, men bra för lilla hjärtat å själen. Ikväll blir det tacomys, och i morgon ytterligare en tur på rean, ska försöka hitta nått snyggt till nyår- Vad ska du ha på dig? Kram!

2009-12-29 @ 17:18:04
Postat av: eVis eVis

Shit shit jag har ingen aning, värsta är vi ska ut till rike-manna-land o fira så det gör ju inte saken bättre direkt .. Får väl dra fram någon gammal trasa o låtsas att den är ny ^_^

2009-12-29 @ 23:06:48
Postat av: annika

Va duktig lilltjejen har varit!!! Det är en kraftansträngnig för dom små liven att sköta sej så bra, bra av dej att va noga med att tala om det för henne också för dom får sällan höra hur duktiga dom e mest att dom måste skärpa sej!!! Det måste ha varit skönt för hela familjen!! Ang nyår,, det mesta går att pimpa till så du "can dassle the rich mans world" hihi lycka till!! Ha en bra onsdag, själv ska jag jobba!!! Kram kram

2009-12-30 @ 03:11:19
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

jag jobbar oxå - jag tror jag kommer hitta på nåt så det blir nog bra tillsist som vanligt i alla fall. :)

2009-12-30 @ 08:26:12
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0