helvetes helvetes helvete!!!!

När i hela djävla helvete ska livet bli enkelt ?! Just nu känner jag bara att alla kan dra o hoppa högt eller att de kommande veckorna kan försvinna.

Tack kära kolleger för att ni orkar med att jag försvinner titt som tätt och att ni orkar med att lyssna på mig - hur skulle jag annars orka om jag inte kunde prata med er och få vädra lite erfarenheter med er som gått igenom det jag går igenom varje dag just nu.

Mina organiserade dagar efter kalendrar och möten spricker för varje timme som går, händer det inte det ena så händer det andra.

Att jag har bekymer som släpper sakteliga med lilldottern det vet ni redan - men då är det så klart stordotterns tur istället, ja för varför ska som sagt livet vara enkelt någon gång?

Att ha två döttrar som är supersjälvständiga och starka individer är jag stolt över men att dem ibland brakar rakt ner i dikena längs livets väg - ja det är väl bara att räkna med. Finnas där och hjälpa dem upp så att vi kan få bort smutsen och de våta kläderna att torka så smidigt som möjligt. Varsamt får man gå fram och vara beredd på ett steg fram och två bakåt.

Nu skulle en två veckors semesterresa till något varmt land med all inclusive sitta såååå bra!!!

aj aj mitt stackars huvud ... nu orkar jag nog inte så mycket mer tyvärr ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0