Ny taktik..

Hrm vi har börjat med ny taktik jag och hjärtat, den fungerar definitivt för mig, jag vet dock inte riktigt hur hjärtat ser på den. Vi får utvärdera ikväll. I morgon ska vi till resursteamet och få ännu mer hjälp förhoppningsvis.

Helgen har varit bra.

Fredag hade stordottern kompis som sov över, vi var och handlade lite, vi åt ute och sen softade vi hemma.

Lördag gick åt till att bara ta det lugnt härligt hemma - tvättade nästan bort all tvätt, tjejern med varsin kompis skjusade jag till badhuset så fick de spendera dagen där. Sen vart det kalas på kvällen, trevligt och god mat - sällskapet, O som fyllde 18 år blev ganska snabbt onyktert .. men det hör tydligen till?!

Söndag skön lugn dag, vi skulle koka julkola - men det gick inte riktigt så bra som vi hoppades på så det får hjärtat och lilldottern fortsätta med idag. Åkte över till mor o far för att bada lite bastu - superskönt, sen hem o slänga sig i sängen. Hjärtat blev dålig under natten och började feberyra och ha sig, får väl se hur han mår när jag kommer hem.

Hur har er helg varit?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0