Så där ja!!

så var man igång igen - fixade sista juklappen till guddottern idag, hämtade min älskade nya iPhone. Tappade ju den andra i golvet och då har dem bytt ut den till en ny istället ... passade på att köpa silikonskydd till den så att jag förhoppningsvis inte ska behöva lämna in denna på en gång oxå. Exakt ett sånt här har jag nu :) visst är den fin - jag är kär ... <3



Problemet är att nu är alla mina kontakter borta IGEN så den som känner sig manad - lämna era uppgifter i ett mail, finns möjlighet för det här på sidan oxå om du inte har min mail. ^_^

Har varit ute och gått i 1 timme o 15 min i värsta supertempot tillsammans med M o J, det var superskönt och gav mig mersmak så nu ska vi ut igen på torsdag .. senare ska jag till Vaxholm o hämta hjärtat som varit på julbord på Kastellet...

Vad har ni gjort ikväll?

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

ÅÅÅÅÅÅ, vilekn fiin! <3 Vill åxå ha en. Får se vad tomten kommer med om man vait snäll.. ;P



Jag bakade lussekatter igår, supermysigt, å goda blev de åxå! Kram!

2009-12-09 @ 07:08:38
Postat av: eVis eVis

mmm jag är som sagt förälskad i den - har saknat den när den var borta ?! O_O



är du hemma i jul eller rese du bort P?

2009-12-09 @ 08:20:10
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Kommer vara hos kära mor och far.. :) Är så mysigt tycker jag. Kommer vara ledig en del så det kommer bli sååå skönt.. Längtar! <3

2009-12-10 @ 07:17:56
Postat av: P

Vet inte om mitt inlägg försvann.. Hm.. ska iaf fira med mamma och pappa.. <3Längtar! <3

2009-12-10 @ 07:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0