Solarieholmarna - how wonderful you are

Igår efter middagen bestämde jag mig för att ta min bil till Solarieholmarna i Tibblehallen! O gissa om jag blev glad då det dessutom visade sig att dem hade ett speciallerbjudande just nu för just att ta sig till Solarieholmarna. 129 kr för 3 ggr!! UNDERBART!!! 



Stannade även förbi på Bastugården och slappnade i av i den otroligt härliga fuktiga värmen där, blev så länge att jag nästan trodde att barnen skulle sova när jag kom hem men de gjorde dem inte ...

Otroligt skönt att få rå för sig själv ett par timmar och bara koppla av både i huvudet och kroppen... Nu har jag fem gånger kvar... ska bli skönt och jag ser fram emot nästa gång.

Ikväll blir det promenad med M ... härligt i vintervädret  :)

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0