Vilka är ni ?!

Ibland lovar jag mig själv saker som jag inte kan hålla - händer tyvärr rätt ofta. Som när jag var liten så lovade jag mig själv massor av saker som jag inte skulle säga eller göra mot/med mina barn. Jag skrev till och med en lista på vad det var ... jag har dessvärre redan brutit även denna listan... *suck*

En annan sak som jag kan hata när jag ser det på andra bloggar är när författaren frågar vilka deras läsare är - vad har det för jävla betyldelse egentligen har jag undrar då - du skriver väl för din egen skull och jag vill gärna mena att jag gör det, men nu har även min egen nyfikenhet blivit alldeles för stor för att motstå frågan

Vilka är ni? Vill gärna tro att en del aldrig kommer ens erkänna att de läser min blogg för det vore ju mot deras natur att vilja veta vad jag har att säga om saker och ting - men er skiter jag i alla fall ^_^

Men av mina ca 20-30 läsare per dag så vore det roligt om åtminstone hälften ville göra sig synliga, jag får få kommentarer men det tror jag oxå har med en inre osäkerhet eller rädsla att göra. Men faktum är att jag anser mig inte kunna veta hur jag uppfattas om jag inte får veta det heller - sen om jag väljer att ändra på mig eller inte det är upp till mig själv. Har jag fel om något så är jag inte sen att be om ursäkt eller erkänna det, men först efter att jag har blivit överbevisad  ^_^

Så en eloge till mina läsare som faktiskt kommenterar och vill byta erfarenheter med mig TACK till er

Annika
Peggy
Lena
Liselott
MRS
Anna

//eVis

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

STOR God Jul KRAM!!!

2009-12-23 @ 10:40:48
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/
Postat av: annika

hej gumman, hoppas du får en jätte fin jul! Är nu nere i skövde men är hemma och vid bloggen igen den 27e.

Stora jul kramar///annika

GOD JUL!!!!!

2009-12-24 @ 00:36:50
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själv för att du vågar och vill skriva av dig så här - det är skönt att veta att man inte är själv om sina tankar ibland t ex om energislukare...

2009-12-24 @ 01:30:16
Postat av: P

Jag läser varje dag nästan.. :) Kram på dig, hoppas du får en fortsatt bra vecka! Kram//Peggy

2009-12-28 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0