Helgen i Gbg

har varit helt underbar.

Vi besökte och promenerade i Slottsskogen, åkte en heldel spårvagn. Fikade i Haga och festade i stan.

Den som inte har varit i Gbg och festat så rekomenderar jag helt klart HardRockCafé - grymt trevligt ställe, och härliga människor har vi stött på vart vi än har varit.

Lägger upp bilder i kväll

Uppdatering: Dessvärre så hittar jag inte kameran just nu och jag är alldeles för trött för att orka leta vidare, får göra det i morgon istället. Go natt

//eVis

Kommentarer
Postat av: Peggy

Vad skönt att du haft en bra helg! Jag gillar åxå gbg, har faktiskt varit på HardRock där jag med! =)Min helg har varit sådär...Men nästa helg blir det utgång för min del åxå, ska bli skoj! Nu ska jag dricka lite te och vänta på att House börjar! Han är sååååå rolig tycker jag=)Kram//P

2009-02-10 @ 17:56:18
Postat av: Daniel

åååh låter supermysigt!

Göteborg e en trevlig stad!

2009-02-10 @ 19:51:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad fin header!



Kramar!

2009-02-11 @ 16:17:33
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: P

2009-02-12 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0