Igår kväll ... *galet*

Vill äta upp allt i hela köket och bara slänga mig på soffan o klappa mig om magen ... men serru det blir det inget av med. Går o lägger mig i sängen vid åtta för att slippa tänka på mat, godis, delikatesser och allt annat som skulle göra så jag mådde bättre.

Blir en otroligt mysig stund med hjärtat som jag knapps sett skymten av förra veckan. Han följer oxå med och vi ligger tätt tätt och värmer varandra och bara njuter av att känna närheten. aaaaahh äntligen ...

Idag har jag fixat så att vi ska kunna åka till landet med två kompisar till tjejerna - vi kommer att hyra en sjusitsig bil och packa in oss alla i, det ska bli riktigt roligt och mysigt.

Såg en matematisk film igår - den var så där, men helt klart värd att se.




//eVis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej! Ja, vi var där ett år å det var sååå mysigt!! Nja det gick väl sådär med mitt "lilla" projekt, jag har en hel del kvar att göra idag =) Men det får vänta!! Jag vill få klart i lägenheten för sen är det dags för nästa stora projekt.-Barnrummet!!! Jag har stora planer för det! Men det känns som om tiden går så fort, jag hinner ju inte ritkigt med!

2009-02-17 @ 09:00:54
URL: http://L8Bexelius.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott

Tack för tipset på "Gran Torino", den ska jag definitivt se, har lite filmtorka just nu!!

Receptet på fisken står på baksidan av kryddblandningen, riktigt, riktigt gott!!

http://www.santamaria.se/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=0&p=p1c&c=1&s=3&id=5526

2009-02-17 @ 09:03:35
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0