Igår kväll

K.A.O.S när jag kommer hem från jobbet - som att det inte räckte med att jag har haft ont i huvudet hela eftermiddagen ... näe då ska det tjafsas och läggas skuld ... *suck*

Stordottern kommer hem med ett gäng kompisar - vilket jag tycker är superhärligt, roligt att hon vill vara hemma med sina kompisar hos oss istället för att alltid vara borta hos andra (som det var förut). Alla tre ska sova över så det blir väl inte så mycket sömn för mig inatt heller.

Jag sticker och tränar ett kombipass tillsammans med L, så härligt att få umgås igen - vi har knappt träffats sedan vår Göteborghelg .... snickelesnackar och bara har det bra. Kommer hem tidigt ändå och det är nästan knäpptyst i lägenheten - nästan så jag undrar om någon alls är hemma. Hjärtat ligger och sover och alla ungarna är inne i stordotterns rum. Härligt ...

Vaknar sista gången vid halv två två av att det fnittras i stordotterns rum - säger åt dem en sista gång o det räcker .... skönt. Hoppas nu bara att de sköter sig idag så att hjärtat får sova oxå ...

Lilldottern ska följa med sin faster tillika gudmor och titta på massa härliga valpar idag efter det ska de till fasterns väninnas hem (slott) och bada jacuzzi och ha det bra. Skönt att lilldottern oxå får lite extra uppmärksamhet.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0