Ja jag säger då det ....

När jag och lilldottern precis ska lämna lägenheten så kommer stordottern ut i hallen och frågar vart vi har alla sommarjackor ?!

Jag: - öööh i förrådet i någon av kartongerna - hur så?
Stordottern: -Näe jag bara undrar ...

Jag och lilldottern går och när jag har kommit 10 meter från huset så plingar det ett sms i mobilen, det lyder
- vilken kartong!

haha jag ringer upp stordottern och försöker förklara för henne vilken kartong och då har hon bestämt sig för att hon ska ha sin tunna skinnjacka på sig idag ...

Jag : - det är ju bara +1 grad ute! - du kommer nog att frysa ....
Stordottern: - näe då det kommer jag inte ...

Får ett sms när jag kommit fram till jobbet som lyder 
- Det var inte kallt x) Pussw <33



//eVis

Kommentarer
Postat av: Sara

Man vill ju vara snygg ju.. hihi

2009-02-05 @ 14:45:42
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi rensade förra veckan.. jag är duktig på att rensa den faktiskt :)

2009-02-05 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0