Jag älskar film

Film gör sig klart bäst på bio !

Det spelar ingen roll om jag tittar på en dålig film eller en bra film, jag måste se den till slutet - det är sällan jag somnar från en film, stänger av gör jag ALDRIG

Igår såg vi Changeling med Angelina Jolie och John Malkovich - regisserad av Clint Estwood, det är en sann historia vilket gör filmen ännu bättre.



i förrgår såg vi The Curios Case of Benjamin Button med Brad Pitt och Kate Blanchett - regisserad av David Fincher, historien i sig var väl ingenting jag tyckte var överväldigande - men filmen är bra gjord och speglar de viktiga aspekterna i våra liv och vad som egentligen borde vara viktigt.



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0