Onsdag - lillördag?! :)

Jag blev upphämtad på jobbet av familjen. Biljetterna var betalda och väntade bara på att få hämtas ut, bio var på schemat fast först skulle vi till Food Corner och äta lite middag.

Stordotter tråkig som hon är så beställde hon från Burger King, lilldottern och jag åt sushi, hjärtat åt kebab ... vi är rätt tråkiga allihopa. Det finns mat från de flesta hörn av världen där och vi väljer det gamla vanliga. Jag sa att näsa gång ska jag äta libanesiskt.

Rusa runt i lite affärer innan vi gick till bion, hittade en jättefin dress till lilldottern och ett par mjukisbyxor som stordottern ville ha - perfekt.

Sen gick vi för att se filmen ... - alla blev supernöjda efteråt, så jag rekomenderar verkligen denna film och då på bio !!

Bedtime Stories



//eVis

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilekn film?



Jag ääälskar libanesiskt! mums

2009-02-26 @ 10:32:59
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Vi såg Bedtime Stories - la in en movie poster nu ... glömde de förut ...

2009-02-26 @ 11:45:07
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0