Onsdag - ska det inte vara lill-lördag ...?

Vart tog mitt liv vägen? När jag hade almenackan fullbokad av roliga aktiviteter, fester och träffar med kompisar? Eller var tvungen att säga shit jag kan inte dubbelboka mig ....

åååååååhh så tröttsamt det är på hösten/vintern .... har inte gjort någonting speciellt alls på hela veckan. Fortsätter äta mitt penicilin och är hemma på kvällarna....Blir iofs mycket familjetid men ändå ... hrm är man någonsin nöjd?

Nu har jag i alla fall börjat få vårkänslor, även fastän det är superkallt. Men ni hör väl fåglarna på morgonen? o ni ser väl att det är ljust fortfarande vid fem på kvällen!!!

Snart klär vi av oss vinterjackorna, kängorna och mössorna och byter till linnen, kjolar och sandaler ...

Då ska jag ha almenackan fullbokad igen ... av roligheter - inte en tråkig sak ska jag göra i vår och sommar så nu vet ni det!




//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0