Packning för att åka till vintern ...

Som jag tidigare nämnt så åker vi till landet i helgen och igår packade vi inför det.

Pratade med min kusin som bor där uppe och hon berättade att igår hade de -15 grader på morgonen och senare på dagen vart det "bara" -5 grader haha. Så det är termobyxor och hela balunsen som gäller.

Det är faktiskt inte världens lättaste att övertala en 13-åring att ta med sig termobyxor, varför vet jag inte - men tydligen så är det inte snyggt .... hihi jag minns faktiskt själv hur jag vägrade att använda vissa klädesplagg för att det inte var snyggt. Hon får väl gå ut i bara jeans så får vi se vem som kommer att gå in o klä på sig sen när alla andra har hur roligt som helst i snön och inte fryser ....

Kommer att uppdatera er efter helgen med bilder och allt vad det innebär att vara på landet med nu fem tjejer allt från 15 år till 10 år ....stackars hjärtat ensam karl....

//eVis

Kommentarer
Postat av: Kusin Cissi

Kan ju berätta att det va - 22 när jag la mig igår kväll. Välkommen till vintern =)

2009-02-20 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0