Sicken lurifax ...

I morse när vi håll på som bäst att fara runt och göra oss klara för dagen kommer lilldottern till mig med febertermometern i högsta hugg o säger med pigga ögon
Lilldottern: - jag har 40 graders feber ... !!

Febertermometern visade faktiskt 40 grader men .... hahaha jo tjena!

Frågade lilldottern om hon kunde ta febern en gång till så jag fick se eftersom om hon hade 40 graders feber så var hon den enda som var så pigg och hade så pigga ögon.

Hon struttar iväg och kommer tillbaka med febertermometern i munnen och jag kollar den från början, sen visar den 37,3
Lilldottern: -
... näe ok jag har ingen feber säger hon då.

haha



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0