Back on track - I think ....

Shit så trött man är ... !!!

För det första så verkar det som om jag har fått allvarliga sömnproblem - jag somnar inte ....?! Jag är hur trött som helst men ligger bara o vrider o vänder hela j-la nätterna.

jaja kommer upp och slänger på mig kläderna och äter frukost me tjejer ... går me lilldottern till bussen o det "piss" ner och är ett äkta "skitväder" ....

väl på jobbet så är det MASSOR som ligger o väntar så det är väl bara att hugga in .... *suck*

vi hörs
//evis

Kommentarer
Postat av: P

Skönt att vara tillbaka på banan igen.. ler



Kram//P

2009-01-26 @ 21:58:15
Postat av: Hannah

"välkommen tillbaka" och tack för ditt inlägg på min blogg !!

Kram kram

2009-01-27 @ 15:43:35
URL: http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0