Blir nog förkyld lagom till helgen ...

jag känner hur bakterierna äter i mig ... ögonen svider, halsen kliar, näsan blir täppt ... nacken stramar ...

skulle som sagt inte förvåna mig om jag ligger nerbäddad i helgen som en urlakad lovikavante och svettas o hostar.

Har i alla fall kört mina åtta set hitintills, nu är det bara sju kvar ... börjar kännas faktiskt, frågan är om jag kan göra några alls i morgon ... ska iofs bara göra hälften av idag men ändå ...

Mellis:  en banan, en mandarin och te me mjölk

Ikväll har jag ingenting inplanerat, ska se om jag kanske kan hitta på nåt me min sambo ... va tror ni om bio kanske? Jag fick ju biokort av honom i julklapp och vi är överens om vilken film vi ska se. Om det inte är så att han ska träna stordottern såklart - kom på att jag tror att det är så ... jaja vad är väl en bio i Täby ...

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej Gumman, Tack för din gulliga komentar och ja jag ska tänka på att lägga ut större bilder! Hoppas det blir bio i Täby! Ha nu en mysig kväll hur det än blir !!kram kram

2009-01-08 @ 19:26:23
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

Hej Gumman, Tack för din gulliga komentar och ja jag ska tänka på att lägga ut större bilder! Hoppas det blir bio i Täby! Ha nu en mysig kväll hur det än blir !!kram kram

2009-01-08 @ 19:26:52
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

Hej igen !

Stolsöverdragen har min svärmor sytt!!kram

2009-01-08 @ 19:29:20
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0