Dagens morgon !

Jag hade sagt till alla hemma att jag skulle ta sovmorgon idag och jag helst inte ville bli väckt alls. De gick jättebra, stordottern och hjärtat har åkt iväg på match som stordottern ska spela och lilldottern har gjort sig sin egen frukost och fastnat framför Disney Chanel :-)

Fick sova fram till lite över tio och sen slumrade jag en stund till, nu har jag ätit

Frukost: Smothie och lilldotterns överblivna fyra sushi bitar från middagen igår

Jag har oxå varit uppe och gjort mina axelövningar, gjorde på bägge armarna - lika bra så jag inte får samma skada på andra axeln oxå senare.

Planerna för dagen är superenkla - slappa ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0