Dagens sista timmar

Kom hem från jobbet o lilldottern har en annan kompis med sig hem idag från skolan, hjärtat och stordottern har redan åkt iväg på träning. Så bio blir det nog inte ändå - den gick så sent och jag mår inte helt prima.

Middag: Smothie, te me mjölk o honung, två knäckesmörgåsar med julskinka och senap, en kiwi och en mandarin

Efter att jag har fixa middag till tjejerna som är hemma så slänger jag mig i sängen o sappar - tjejerna tittar på film i lilldotterns rum och surfar på msn.

Hjärtat och stordottern kommer hem - de har inte haft träning utan mer ett förberedelsemöte mellan lagledningen och spelarna - seriöst värre!!! :-)

Surfar runt lite nu på sentimmarna och har gjort mina set på The Evil Russian, det blev fem hela set till sen senaste inlägget så totalt borde det vara 13 st - vilket är 2 för lite...jaja får se om jag ens kan resa mig ur sängen i morron.

Go natt

//eVis


Kommentarer
Postat av: Peggy

Du.. man ska inte träna när man är sjuk. Ta hand om dig och hoppas du vinner mot bacillerna!



Kram//P

2009-01-08 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0