Efter besök hos sjukgymnasten

Så har jag kommit fram till att jag inte ska fortsätta med The Evil Russian - nu ska jag koncentrera mig på axeln.

Jag hade väldigt svårt att komma upp i morse men till slut så gick det

Frukost: Smothi som jag tog med mig till sjukgymnaste och drack på vägen dit.

När jag kom fram fick jag berätta allt som jag har känt och som har hänt med axeln. Hon sa vad hon trodde skadan var direkt, sen kände hon o klämde och kom fortfarande fram till samma sak. Sen säger hon att hon vill sätta akupunktur på mig - jag har aldrig gjort det förut. Hon satte fem sex nålar o snurra lite på dem. En som satt i axel gjorde så att det kittlade i handleden  - ganska häftigt faktiskt!

Fick tre övningar som jag ska göra med gummiband två ggr om dagen 3x10 rep, så trodde hon att jag skulle vara bättre men säkert inte helt smärtfri inom en månad. Hade jag gått till läkare direkt när smärtan kom så hade säkerligen den antiinflamatoriska medicinen hjälpt men nu är det försent.

Om jag hade smärta så skulle jag lägga kyla på - inte värme som jag har gjort hitintills - kan jag ha gjort mer fel än jag har liksom. gaaa blir så trött på mig själv.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0