En underbar dag .... i solsken och kylig vind

Vi tog bilen till Rönningesjön och konstaterade att det var många med oss som hade tänkt ut samma ide för dagens aktiviteter. Tjejerna börja byta om till skridskor då konstaterar stordottern att hennes skridskor är för små så hon tar mina, vilket gör att jag står utan - gör mig ingenting eftersom jag ändå skulle fått ont i fötterna.

C och hennes barn A o A kommer och gör oss sällskap, vi tar oss runt hela sjön och håller oss i solen som skiner. Avslutar med en korv i grillstugan vid Rönningeby, där var vi inte heller ensamma haha!!

Lite bilder ...
















//eVis

Kommentarer
Postat av: Peggy

Hej! Ja, jag har haft det bra.. =) Men idag har jag tappat rösten..Helt galet. Började hosta igår & nu kan jag bara kraxa... =(



Det klickade inte alls på daten, men jag blev glad över skivan. Om du får tillfälle att lyssna på Melissa Horn, så gör det, särskilt hennes duett med Lars Winnerbäck är underbar.



Jag vet faktiskt inte om han är hemma ännu. Han skrev igår att de skulle resa vidare, och har dålig koll på om han menade hem eller till någon annan släkting... Men jag tänkte faktiskt överraska honom på onsdag eller torsdag. Tror han ska vara ledig en del nästa vecka, och då kanske han blir glad över ett besök... Jag saknar honom massor..och det verkar som han saknat mig lite också. Ju mindre jag skriver, desto gulligare blir han mot mig.. suck Därför är det bra att jag stänger av mobilen då och då.. Gjorde det ett par veckor innan jul.. Då ringde han typ 15 ggr, messade 10 ggr och ringde mitt jobb för att få tag i mig...Jag tror han tycker om mig i alla fall lite...jag måste bara bli lite mer cool, vi måste få jämvikt i förhållandet..



Hoppas du får en mysig helg!



Kram//P

2009-01-03 @ 09:55:21
URL: http://trasigthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0