Ensam hemma ...

Idag kommer inte jag o hjärtat att ses alls - han sover bredvid mig när jag går upp på morgonen, han är borta när jag kommer hem från jobbet med lilldottern o äter middag ute. Och när jag kommer hem från träningen sen ikväll så är han redan på jobbet ...*suck* jaja bara en sån dag helt enkelt

Ikväll kommer L o hämtar mig så ska vi köra ett aerobicpass med vår favoritinstruktör *NOT* skit samma vi får träna i alla fall, måste hitta på nåt nytt på onsdagar som vi kan göra så vi håller våra två dagar i veckan.

Snart ska jag byta om o hoppas på att hjärtat och lilldottern kanske hinner hem innan jag måste åka igen ...

Puss


alltid en snus inne <3

//eVis

Kommentarer
Postat av: Darling

Jag är snart i din säng igen älskling... på söndag sover vi tillsammans igen..:-) och i helgen kommer vi ju vara tillsammans bara du o jag ju,,;-)

puss love you

2009-01-29 @ 02:32:49
Postat av: eVis eVis

Älskling - Du menar när du är på Täby Blixten och jag ska dit när du coachar - eller menar du när min pappa kommer o sak fixa klart köket?? eller menar du när det kommer 5st småtjejer o ska sova över för att fira lilldottern? haha

2009-01-29 @ 08:25:53
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Darling

What the Fuck..... ja ja söndagen kommer fortare än du anar.;-)

Love ya

2009-01-30 @ 08:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0