Film med lite huvudvärk ...skön morgon

Har haft väldigt svårt att somna de senaste kvällarna så jag har försökt att hitta en strategi för att komma runt det hela. Igår provade jag att se på en film in i det längsta - filmen var superbra .... just min typ av sliskigt kärleksdrama. Jag tror dessutom att jag har fått en ny favoritskådis dessutom ... men är inte säker ... hrm ...

The Duchess


märkte halvvägs in i filmen att jag hade en sprängande huvudvärk - försökte bota den med vatten, det gick rätt bra för jag somnade ganska snabbt efter att jag hade stängt av filmen.

En skön morgon vart resultatet, allt var framlagt och framdukat så det gick supersmidigt .... Kan inte sluta tycka att det är helt underbart att kliva ut på ett snölager som knarrar under skorna - låt nu detta ligga ett par dagar, det är ju så mysigt. Mycket trevligare än när det bara är slask och grått.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej, Sängen ligger på dels en regel intill väggen och i framkant köksskåp från Ikea med passbitar under för att man ska kunna öppna luckorna likadant med skrivbordet , det är en köksbänk skiva som är limmad på reglar ( alltså inga ben). Ha en underbar dag !! kram:)

2009-01-27 @ 12:45:00
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0