Förkyld?

Vaknade någongång mitt i natten och var helt varm och ont i huvudet - bad hjärtat att hämta alvedon och sen somna jag om, drack som en giraff först. Ska jag bli förkyld nu? Det är väldigt många som har råkat ut för den där förbannade influensan - den slipper jag helst. Tant T - jag lovar att jag inte ska komma och hångla upp dig ;-)

vill helst inte gå upp när mobilen ringer men va fan - i morgon får jag lite sovmorgon ...

Frukost: Onakafil m nötmüsli, en mandarin, en kiwi, en banan, te me mjölk och honung

Lilldottern packar med sig skridskor då de har spolat is på fotbollsplanen på skolgården - så himla fint att de gör så fortfarande, vissa skolor har ju inte möjligheten till det längre.

Börjar The Evil Russian programet, eftersom det är första gången jag kör det så går jag inte så hårt ut. Börjar med situps så nu ska jag göra situps en gång i timmen i tre veckor framöver. Ska mäta mig idag på jobbet så jag vet hur/om det blir någon skillnad.

//eVis

Kommentarer
Postat av: tant t

Äsch, förskylningar skrämmer mig inte ;) Men lova att inte kräkas på mig ;D

2009-01-08 @ 09:47:06
URL: http://tanttrapporterar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0