God morgon ...

Vaknar innan klockan ringer första gången och ställer om den till sista möjliga tid att gå upp utan att behöva stressa ihjäl mig. Stordottern har supersovmorgon eftersom hennes första dubbellektion är inställd idag.

Lilldottern är lika trött som mig och ber mig väcka henne när jag har duschat så går hon upp då.

Frukost: Smothie, knäckesmörgås me skinka te me honung och mjölk

Jag lyckas bränna lilldotterns två rostade mackor så det luktar brännt i hela köket .... *suck* Pratar massor med lilldottern om hur hon ska agera idag i skolan om det blir samma visa igen som igår - och så skriver jag en lapp om att hon ska slippa gymnastiken eftersom hon fortfarande har ont i ryggen.

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0