I gårkväll ...kombipass

När jag kom hem från jobbet så hade lilldottern en kompis med sig hem, de två hade kurat ner sig i min o hjärtats säng och tittade på film från datorn =).

Alla utom jag och hjärtat hade ätit middag - han var och tränade och jag skulle åka och träna.

Stordottern hade varit i Täby C med sina kompisar hela dagen så hon satt som en utvriden disktrasa i soffan o sappa på tvn där.

Middag: ett glas te och en knäckesmörgås med julskinka och senap, tog med mig en mandarin som jag tänkte äta i bastun efter tränigen.

Idag är det en vikarie på passet igen, ingen som jag vet vem det är eller har gått pass för tidigare så det ska bli spännande. Det är ett kombipass i alla fall.

Passet var helt grymt bra, mycket lår och axlar - går faktiskt bra att träna axeln om jag bara tar lite mindre vikter på den högra så att jag inte överanstränger den, på fredag ska jag till sjukgymnasten så jag hoppas att de kan fixa detta åt mig nu. Instruktören var underbart bra och jag kan verkligen tänka mig att gå på hennes pass framöver - ett äkta energiknippe!!

Kvällsmål: Smothi, knäckssmörgås m julskinka, en mandarin och en kiwi.

Bums i säng nu är jag trött ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0