Ibland ...

tycker jag att det blir så fel fel fel utan att det var meningen. Jag säger en sak och det blir galet - jag ville bara ha hjälp, men du fattade inte med vad eller så bad jag på fel sätt?!  Tror att det löser sig ändå - men varför lägga på!? Det blir så abrupt och elakt på nåt sätt ...förlåt om jag sa på fel ...

Mellis: grönt te me mjölk, två päron och en kvist vindruvor

Måste fundera ut vad jag/vi ska bjuda på - på lördag ... vet ju inte vilka som kommer och nu orkar jag inte ringa och be om mer hjälp, fixar själv på nåt j-la sätt, det runkiga är att jag sitter här och jobbar när jag inte skriver här och kan inte direkt ställa mig och baka eller handla eller gå på banken eller du vet sånt som man helst vill göra när det är öppet eller då det inte är massa andra aktiviteter för en själv eller andra.

jaja som sagt det löser sig alltid

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0