Idag ...

har vi inte gjort någonting alls  o det har varit väldigt trevligt.

Pratade med L om vi skulle träna ikväll, men så blev det inte eftersom gymmet stänger redan kl 14 idag... *suck* funderar på om jag skulle ta en långpromenad istället, men det är ju så kallt ....hrm tåls att fundera på i alla fall.

Vi åkte och handla och hälsade på hos hjärtats föräldrar innan.

Nu sitter jag här o väntar på att fixa lite middag, maten har varit kusligt svårt att få till i dessa lediga dagar så nu har jag hoppat över lunchen för att bli hungrig till normal middagstid. Ska ju faktiskt börja jobba igen på onsdag så det vore ju bra om man är tillbaka till de normala rutinerna igen då.

Sömnen har det även varit lite jobbigt med - hur kommer det sig att man alltid vänder på dygnet när man är ledig?

Stordottern är förmodligen på väg hem tillsammans med en kompis som kommer att sova över här eller så kommer hon ensam, vi får väl se. Mat ska de ha i alla fall.

Lilldottern ligger i vår säng o tittar på tv o har det rätt skönt tror jag ... säkert uttråkad men hon behöver även ha lite tråkigt ibland.

//eVis

Kommentarer
Postat av: Frida

Var gymmar du?

2009-01-05 @ 20:58:53
URL: http://fridafranzen.blogspot.com
Postat av: eVis eVis

Jag går på Njoy i Täby ....har gjort det i över två år. Apbra ställe som dessvärre har tappat massa bra instruktörer just nu så jag ger det en chans till sen får jag nog börja fundera på om jag ska fortsätta där ändå eller hitta nåt annat.

2009-01-06 @ 00:40:35
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej. Jag köpte kort på Friskis&svettis häromdagen så jag tänkte bara om du tränade där :P Får se hur d är där! Kram

2009-01-07 @ 10:45:52
URL: http://fridafranzen.blogspot.com
Postat av: eVis eVis

Du får gärna berätta hur det är för jag som sagt börjar tröttna på att gymmet inte kan behålla de duktiga instruktörerna. O vad jag förstår så kostar det nog lite mindre att gå på F&S ...?!

2009-01-07 @ 10:48:43
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0