Igång me elakupunkturen igen ...

Hade sovmorgon idag eftersom jag ska till sjukgymnasten för att få min elchock haha - nej då, jag ska få elakupunktur. Slänger i mig lite frukost och på med kläderna, allt på 10 min :-) o så iväg till Täby C.

Ingen huvudvärk än så länge och det underlättar ju att vara som mest mottaglig för akupunturen, avslappnad och bara njuter av att känna elvågorna pulsera genom nålarna - den som inte har provat borde för det är så skönt.



På bilden här ovan ser man en Tensstimulator med "pads" jag får via nålar - men hjärtat kommer förmodligen att få en maskin liknande denna för att lindra sin smärta som han har, passar mig utmärkt eftersom då kan jag tjuvlåna den ibland

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0