Ingen bra dag alls ...

Fan va jag hatar att vara osäker på folk - om de ändå kunde tala klarspråk iställt för att gå kring som fån o bara säga lite här o lite där.

När ska människan förstå att man kommer längst med att säga det man menar och inte låta folk försöka tolka eller tyda? Om man säger det man vill ha sagt så slipper det ju bli en massa missförstånd. Jag känner en person som gör det till mig, om h*n inte säger nåt så kommer det senare, då behöver jag inte heller försöka dra det ut personen utan det kommer h*n är mogen att tala om det.

Mellis: kaffe me mjölk, en banan

Tror att jag ska unna mig lite glass ikväll, frågan är bara om den finns den jag vill ha Ben & Jerry Baked Alaska



//eVis

Kommentarer
Postat av: Peggy

mmm.. den såg god ut =)) glass hjälper mot det mesta. Låter sjukt jobbigt med din arm.. =((((



Ta hand om dig//P

2009-01-09 @ 16:30:10
Postat av: annika

Mmmm låter gott med glass!! Skönt att höra att det e fler än jag som glömmer födelsedagar, hihi

Ha en mysig kväll!!kram ;)

2009-01-09 @ 17:13:45
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0