jaha det var det ...

Just precis så ringde H och sa att hans äldsta son har kräkts imorse och att han ska hem till honom idag - vilket innebär att jag inte är så säker på att jag vill att lilldottern ska dit och sova över i natt. Var ju tanken eftersom vi ska på fest ikväll, men om det är vinterkräksjukan så tycker jag att den vända som lilldottern redan har haft räcker för henne ...

H ska ringa igen om ett par timmar och berätta läget för hans son och om hans äldsta dotter som oxå kommer dit ikväll har drabbats hon oxå eller inte.

jaja återstår att se med andra ord

Lunch: Laxpudding, sallad, tomater, majs, blomkålsstuvning, vitlöksdressing - kolsyrat vatten, kaffe me mjölk

Nu hoppas jag att hjärtat ringer snart och säger att han är på väg in till stan, jag vill att han ska komma förbi och pussa lite på mig innan ... *saknar* känns inte som om vi har haft tid för varandra alls denna vecka ....

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0