Känner mig lite deppig ...

Kan ha o göra med att jag var hos sjukgymnasten och hon inte trodde att jag skulle kunna bli helt återställd. Men jag får väl se det positiva i att hon trodde jag skulle kunna ha mindre smärta.

Fått lite gjort idag men jag hoppas att kreativiteten släpper snart så jag kommer igång ...

Lunch: Ugnsbakad lax, sallad, tomater, paprika och en örtdressing, en halv tomat  ostpaj och honungsmelon kolsyrat vatten att dricka och kaffe me mjölk

Just nu känner jag inte alls för detta - vill hem o slänga mig i sängen och dra täcket över mig, tror att förkylningen är på väg att bryta ut ordentligt nu, täppt i näsan och stramar i nacken ...

Nu värker det i axel, förmodligen pga akupunkturen, sjukgymnasten sa att jag nog kommer att känna mig en aningens öm efter att jag varit där. Värre blir det väl nästa gång.

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0