Kombi pass o lite stress ...

Direkt efter jobbet så åker jag och lilldottern för att handla lite innan jag ska träna tillsammans med L, det blir lite stressigt men till sist så blir det en lugn stund innan jag ska åka o träna.

Lilldottern följer med på träningen och sitter utanför salen och tittar på lite dvd medans jag svettas *ler*

Kommer hem o lilldotter värmer lite mat från igår till sig - jag slänger i mig en proteindrink... sen är helvetet löst, det är gap o skrik eftersom lilldottern inte får ta med sig den sortens matsäck som hon vill på deras lilla utflykt i morgon.

Tio minuter innan hon ska ligga i säng så börjar hon fixa med det hon ska istället för att tjafsa.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0