Måndag 090112

för det första så känns det otroligt konstigt att skriva 09, för det andra så går jag nu in i min andra vecka med nyårslöftet intakt.

Frukost: Smothie, en knäckesmörgås me skinka, te me mjölk

Träffade en fd kollega på bussen som jag gått en kurs under en längre tid tillsammans med, LG. Han bytte jobb i somras och jag beundrar honom för det - han är någonstans kring 50 år (yngre eller äldre vet jag inte) och vågade satsa på nytt, vilket jag inte känner många som vågar göra. Han trivs fortfarande och känner sig utmanad av sina nya arbetsuppgifter - kul tycker jag.

Är supertörstig när jag kommer till jobbet så jag häller i mig en halvliter vatten direkt när jag sitter vid skrivbordet ...idag har jag tänkt att försöka gå hem från jobbet . Har världens skavsår på vänster hälsena men jag har satt på plåster så jag ska försöka i alla fall.

//eVis

Kommentarer
Postat av: Peggy

Hej!



Ja, verkligen kul med folk som satsar på nya saker i livet! Vad jobbar du med förrseten?



Jag har en deppdag idag, men det blir nog snart bättre!



Kram//P

2009-01-12 @ 10:56:07
Postat av: eVis eVis

jag jobbar med transporter ....det gör även hjärtat och min mamma, fast vi är inte inom samma företag någon av oss .. :-)



Varför deppig?

2009-01-12 @ 11:37:49
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Skönt att inte behöva umgås med alla i familjen dygnet runt då..hihi =)



Nej, är väl alla känslor som bara ställer till det. Ibland vill jag bara flytta utomlands och hitta min nya prins där. Idag är en sån dag..Jag fick i alla fall nyss mess från den nya flirten.. Han kommer förbi på middag nån dag i veckan. Får bara hoppas att Peggy har en bättre dag då..



Förresten, har du testat Herballife? Jag tänkte köra ett race med det nu...



Kram!!

2009-01-12 @ 13:28:26
Postat av: eVis eVis

jag har testat, Cambridgekuren, Herbalife, Nutrilett och VV, inget har gjort att jag har gått ner så mycket som jag vill (kan bero på karaktär)definitivt inte soppkurerna. Det effektivaste var VV men det är ju så tråkigt. Nu kör jag egenkomponerad kur och jag mätte mig idag och jag har minus siffror på allt utom låren ;-) bara på fem dagar....

2009-01-12 @ 13:35:15
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Heej :) Kolla gärna in mitt inlägg om choklad och dela din åsikt :D

2009-01-12 @ 13:40:30
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0