När det är sol och 7 minus ...

Då trivs jag - herrejösses det är så man blir religiös. Vilket väder och vilken luft!! Tog en promenad direkt efter lunchen - kände för att få lite luft helt enkelt

Lunch: Sallad, böngroddar, inlagd kronärtskocka, tomater, couscous och fisk panerad i paprika och ägg. Kolsyrat vatten, kaffe me mjölk

Så här snygg är jag när jag är ute o får mina ben bortdomnade av kylan



O jag tror att fåglarn som stannar här över vintern mår nog relativt bra ... se bara på denna han har ett tak över tallriken som han dessutom sitter i


//evis

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Jag förstår de...fick inte skriva på bloggen va de va för pappa...han tycker att jag måste ha lite privatliv. För en gångs skull var pappa klok :)



ha en fin dag!

2009-01-07 @ 13:07:28
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0