Ny falon :)

Nu har jag köpt mig min nya mobil - äntligen, jag har längtat efter att få en flipplur igen. Nu har jag dessutom en som rymmer hur mycket musik som helst och som man kan koppla via FM sändare till bilen  wwwwwiiiiiieee.....

Stordottern har sin vän L hemma hos oss som ska sova över - de är fnittriga värre.

Hjärtat och jag åker och handlar inför lilldotterns kalas som är i morgon, hon ska ha en tjejmiddag med pyjamasparty, alla som kommer ska sova över (alla tre) så det blir dubbelsängsluftmadrassen som tar upp hela lilldotterns golvyta. Men kul kommer det att bli =)

Jag fixar mitt hår, lägger i en färg och sen drar stordottern slingor som jag bleker rätt ljusa ... Blir bra tror jag - har ju inte sett det i dagsljus än.

Nu är jag trött o ska sova - hoppas jag

en bild på min mobil bara  =)



//eVis

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt. Jag har tänkt att köpa mobil jättelänge, men d är så j*vla dyrt så att man dör!!



http://fridafranzen.blogspot.com/

2009-01-31 @ 11:00:38
URL: http://fridafranzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0