Nyårsaftons firande

Hela dagen planerar och fixar jag inför kvällen - har tänkt att jag ska slippa stressa.

Städar och gör det jag kan i förväg

Tillagar limepanacottan tillsammans med tjejerna, sätter björnbären på tining utan socker för att senare kunna hälla av den onödiga mängden vätska som blir när de har varit frusna.

Sätter in rostbiffen i ugnen så som kusin Ms man M har sagt att jag ska  - 100 grader till ca 60 grader på köttermometern...

Fixar bönsalladen o grönsalladen

Tjejerna hjälper till att duka bordet och gör fint - hjärtat och tjejerna åker till bolaget medans jag dammsuger och får undan sånt som inte behöver ligga framme.

Så kommer gästerna
A & T wiiiieho nu ska v i ha kul

Hjärtats systerson ringer vid tolvslaget och undrar om han o hans flickvän kan komma för att skåla in nyaåret med oss - hjärtat blir superstolt och glad och de kommer över...*mysigt*

T ska jobba dagen efter direkt på morgonen så han blir inte så sen som vi andra, hjärtat åker till sitt jobb vid tvåtiden och precis innan det så har svågern M kommit från den fest han varit på.

Jag A o M sitter uppe till kvart över sex på morron och snackar och dricker drinkar ... A sover över medans M går hem precis innan hjärtat kommer hem från jobbet hahaha ....

Lite bilder ...















//eVis

Kommentarer
Postat av: Sara

Goppas du får ett riktigt bra år!



Önskar Sara - Prinsessansaraa

2009-01-01 @ 22:03:41
URL: http://prinsessansaraa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi menade *Hoppas



Massor av kramar från Sara - Prinsessansaraa

2009-01-01 @ 22:06:00
URL: http://prinsessansaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0